ЕНЦИКЛОПЕДІЯ
Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Медіадизайну студія Медіадизайну студія

Створена 1.03.2008 на основі фотолабораторії, яка була заснована в 1960-х. як навч. лаб. фотожурналістики та ред.-видав. справи. Студія входить до складу кафедри електронних видань і медіадизайну. Зав. лаб. були кандидат іст. наук, асист., фотожурналіст М.О. Козаченко (1969–74), журналіст М.А. Ляшенко (1974–93), фотожурналіст, автор енциклопед. довідників із класичної фотографії (Светотехника и материалы, К., 1986; Обработка фотоматериалов. К., 1989, Фотосъемка. К., 1990, Фотопечать. К., 1993) Д.С. Гурлєв (1993–97), фотожурналісти О.М. Богдан (1997–2000) та А.П. Мурга (2000–08). Зав. лаб. (студією медіадизайну) є кандидат філол. наук, доцент. В.Е. Шевченко. У фотолабораторії працював доктор філол. наук, професор. Б.І. Черняков (1983–2007), за матеріалами якого організована експозиція фотообладнання. Фотолаб. завжди була належно обладнана для виконання навч.-вироб. завдань. В останні роки фотолабораторія була ще й студією для всіх студентів ІЖ, що цікавляться фотосправою. Навч. змагання, фотоконкурси, використання зображально-виражальних засобів як навичок фотографа стало головним принципом роботи лаб., що дало підстави для перепрофілювання фотолаб. в студію медіадизайну. Напрями діяльності студії: 1. Формування бази фото- та відеоінформації про всі аспекти діяльності ІЖ: історія та сучасність, викладачі, студенти, заходи; 2. Створення бази фотографій про політ., екон., соц., культ. сфери, які б могли бути використані під час підготовки навч. видань (на зразок баз даних видавництв: фото та коротка інформація про особистостей, які при потребі можуть бути миттєво включені у випуск); 3. Створення рекламних проспектів, оригінал-макетів друк. продукції; 4. Макетування та верстка рекламної продукції ІЖ; 5. Розробка концепції сайтів та друк. продукції; 6. Створення презентацій; 7. Організація фотовиставок, конкурсів графічних робіт; 8. Проведення фотосесій; 9. Практична робота студентів із фото- та відеоінформацією: пошук, опрацювання, включення у друковане, електронне видання або телепрограму; 10. Встановлення і підтримка контактів зі студіями медіадизайну, вид-вами, пров. фахівцями в галузі дизайну, реклами, маркетингу, видав. справи в Україні та за кордоном; 11. Участь у всеукр. та закорд. семінарах, конференціях, виставках з проблем дизайну, фотографії; 12. Проведення тренінгів та майстер-класів з дизайну, новітніх інтернет-технологій, мистецтва фотографії, кольорокорекції, верстки, сайтобудівництва, просування сайтів. Студія має бібліотеку період. та книжкових видань з дизайну, фотосправи, теледизайну, web-дизайну, комп’ютерної графіки, макетування та верстки, нових технологій дизайну, поліграфії. Роль студії у навч. процесі полягає в тому, що вона є базою для фотоспеціалізації, створення навч. видань, практ. оволодіння навичками роботи із зображеннями, проведення тренінгів із фаху, підготовки студ. проектів, практ. роботи студентів зі спец.: «Пресові та електронні видання», «Реклама», «Телебачення». Л-ра: Інституту журналістики 60! / упор. В. Е. Шевченко; за заг. ред. В. В. Різуна. К., 2007. І.М. Забіяка, В.Е.Шевченко

Шевченко Вікторія Едуардівна

  • Останні зміни:
08.10.1965

Місце народження: м. Київ.
Науковий ступінь: кандидат філологічних наук.
Наукове звання: доцент.
Закінчила 1987 ф-т кібернетики Київ. ун-ту. Працювала 1987–96 програмістом, викл. архіт. ф-ту Київ. худ. ін-ту (тепер Нац. Академії мистецтв). У Київ. ун-ті: з 1996 асист., з 2003 доцент. каф. журналіст. майстерності та ред.-видав. справи, потім каф. видавничої справи та редагування ІЖ, з 2008 зав. студією медіадизайну, з 2009 водночас, доцент. каф. електронних видань і медіадизайну.

Читати далі >




Інститути, факультети

Коледжі, ліцеї

Загальноуніверси- тетські інституції

Адміністративні та фінансові підрозділи

Громадські об’єднання

Тематичні розділи