ЕНЦИКЛОПЕДІЯ
Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Длігач Андрій Олександрович

28.07.1972

Місце народження: м. Київ.
Науковий ступінь: кандидат економічних наук.
Наукове звання: доцент.

У 1995 закінчив НТУУ «КПІ» за спец. «Прикладна математика» та «Маркетинг», у 1999 – асп-ру за спец. «Підприємництво, менеджмент, маркетинг», у 2008 – докт-ру за спец. «Світова економіка». Канд. дис. «Розробка комплексу маркетингу для програмного забезпечення на українському ринку» (1999). Стажувався в Ун-ті Алабами (Хантсвіл, США), Ун-ті Екзетер (Велика Британія), Голланд. Ін-ті маркетингу, ВШ менеджменту (Варшава, Польща). З 2002 – на посаді доц. каф. міжнародної економіки Київ. ун-ту. Викл. курси: «Стратегічне управління»; «Економіка заруб. країн»; «Стратегічний маркетинг»; «Бренд-менеджмент»; «Міжнародне ціноутворення». Пров. експерт Укр. асоціації маркетингу, чл. редакції журн. «Маркетингові дослідження», представником України в міжн. профес. журі конкурсу «Бренд Року» в Беларусі. Сфера наук. інтересів: стратегічне управління та стратегічний маркетинг; управління брендами; маркетингове ціноутворення. Автор понад 80 наук. та навч.-метод. праць, зокрема: Промисловий маркетинг. К., 2005 (у співавт.); Маркетингова цінова політика. К., 2006; Маркетинговий менеджмент. К., 2008 (у співавт.); Маркетинг. К., 2009 (у співавт.); Економіка заруб. країн. К., 2009 (у співавт.); Стратегічне маркетингове управління. К., 2012 (монографія). 

Автор: А.О. Длігач

Карта місця народження: 
завантаження карти...

  • Останні зміни:
Повернутися до підрозділу >



Інститути, факультети

Коледжі, ліцеї

Загальноуніверси- тетські інституції

Адміністративні та фінансові підрозділи

Громадські об’єднання

Тематичні розділи