ЕНЦИКЛОПЕДІЯ
Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Грицюта Наталя Миколаївна

26.03.1959

Місце народження: м. Київ.
Науковий ступінь: кандидат філологічних наук.
Наукове звання: доцент.

Закінчила 1981 філол. ф-т КДУ, 1990 асп. Ін-ту л-ри ім. Т.Г. Шевченка АН УРСР, 1999 ф-т менеджменту зовн. економ. діяльності Укр. академії зовн. торгівлі. Працювала 1981–87 в Ін-ті мовознавства ім. О. Потебні АН УРСР, 1990–94 та 1997–2000 мол. наук. співроб. Ін-ту л-ри ім. Т.Г. Шевченка АН УРСР, 1994–96 референтом Акціонерного банку «Старокиївський банк»,. 1996–2000 викл. каф. філології Київ. держ. ін-ту театр. мист-ва ім. І.К. Карпенка-Карого, 2000–02 керівник проектів ВБФ «Відродження», наук. консультантом Всеукр. Благодійного фонду «Книги України», 2002–04 доцент. каф. українознавства Військ. гуманіт. ін-ту Нац. академії оборони України. В Київ. ун-ті: з 2004 доцент. каф. організації масовоінформаційної діяльності (тепер каф. реклами і зв’язків з громадськістю), 2009–12 докторант ІЖ. Працює над наук. темою: «Етика рекламної діяльності: ґенеза і проблеми». Читає нормат. та спец. курси «Історія реклами», «Історія зв’язків з громадськістю», «Професор. етика. Етика рекламної та ПР-діяльності», «Професор. етика. Профес. стандарти реклами і ПР», Зарубіжна реклама і ПР, Психологія реклами «Психологія івент-маркетингу», Автор понад 50 наук. публікацій. Осн. праці: Історія реклами та зв’язків з громадськістю: Навч.-метод. рекомендації до вивчення дисципліни. К.; Х., 2007; Психологія івент-маркетингу: Навч.-метод. комплекс для студентів спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю». К.; Х., 2008; Етика рекламної та ПР-діяльності: Навч.-метод. комплекс для студентів спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю». К., 2008; Історія реклами та зв’язків з громадськістю: Навч.-метод. комплекс для студентів спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю». К., 2008; Професійна етика. Професійні стандарти реклами і паблік рилейшнз: Навч.-метод. рекомендації до вивчення дисципліни. К.; Х., 2008; «Етика рекламної діяльності: Навч. посіб. К.; Х., 2008; Етика реклами як естимаційний орієнтир сучасного суспільства: Монографія. К., 2012.

Автор: І.М. Забіяка

Карта місця народження: 
завантаження карти...

  • Останні зміни:
Повернутися до підрозділу >



Коментарі:

Текст повідомлення*
Захист від автоматичних повідомлень
 

Інститути, факультети

Коледжі, ліцеї

Загальноуніверси- тетські інституції

Адміністративні та фінансові підрозділи

Громадські об’єднання

Тематичні розділи