ЕНЦИКЛОПЕДІЯ
Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Черемних Інна Володимирівна

19.09.1967

Місце народження: смт Велика Олександрівка Херсонської області.
Науковий ступінь: магістр журналістики, кандидат наук із соціальних комунікацій.
Наукове звання: доцент.

Журналіст, режисер. Закінчила ІЖ КНУ імені Тараса Шевченка (2004), аспірантуру ІЖ (2009). Працювала журналістом, режисером, керівником програми «Музичні новини» ТРК «Золоті ворота» (1997–2000), режисером, копірайтером, головним редактором, керівником відділу ефірної промоції МК ТРК ІСТV (2000–09), режисером програми «Зіркові драми» (Новий канал) (2009–10), режисером програми «Анатомія слави» (ТРК «Студія 1+1») (2010–11). В КНУ: доц. каф. телебачення і радіомовлення. Читає дисципліни: «Журналістський фах. Телевиробництво», «Прямоефірне мовлення», «Спеціалізація телебачення. Телевізійний менеджмент», «Телевізійний маркетинг». Кандидат дис. «Телевізійний маркетинг в Україні: тенденції та стратегії» (2009). Наук. інтереси: телевізійний маркетинг в Україні. Має сертифікат учасника тренінгу «Телебрендинг. Образ телеканалу як нематеріальний актив телестанції» (Internews Ukraine, 2008 р.), подяки за проведення тренінгу «Конвергенція маркетингових комунікацій на ТБ» у Школі молодих лідерів «Покоління 2020.ua» (2011), подяка за підготовку документального фільму до 40-річного ювілею кафедри ТБ і РМ (2011), за активну участь у спільному проекті ІЖ й НКТУ «ТелеАкадемія» (2011–12), почесну грамоту Державного комітету телебачення і радіомовлення України (2012). Автор 15 наукових публікацій, спец. курсу «Телевізійний маркетинг». Осн. праці: Стратегія програмування українського телевізійного ефіру // Наукові записки Ін-ту журналістики. 2006. Вип. 24; Формування іміджу телекомпанії в системі телевізійного маркетингу // Наукові записки Ін-ту журналістики. 2007. Вип. 30; Медіабренд та стратегія позиціонування телеканалів на медіаринку України // Наукові записки Ін-ту журналістики. 2009. Вип. 33; Співвідношення вартості медіабренда до ефективності в координатах телевізійного маркетингу // Наукові записки Ін-ту журналістики. 2011. Вип. 42; Проблеми сегментування та методів вимірювання аудиторії на телебаченні // Наукові записки Ін-ту журналістики. 2011. Вип. 43; Особливості життєвого циклу товару на телебаченні // Наукові записки Ін-ту журналістики. 2012. Вип. 46; Інтегрована система маркетингових комунікацій як парадигма просування телепродукту на медіаринок // Наукові записки Ін-ту журналістики. 2012. Вип. 48.

Автор: І. М. Забіяка

Карта місця народження: 
завантаження карти...

  • Останні зміни:
Повернутися до підрозділу >



Коментарі:

Текст повідомлення*
Захист від автоматичних повідомлень
 

Інститути, факультети

Коледжі, ліцеї

Загальноуніверси- тетські інституції

Адміністративні та фінансові підрозділи

Громадські об’єднання

Тематичні розділи